Tuesday, 13 January 2009

BITNA JE CEVAP EKONOMIJA?

“Evo čak i te pi­ra­mi­de u Vi­so­kom. Ni­je bi­tno ni va­žno da li ja vje­ru­jem u njih ili ne­ko dru­gi, bi­tno je da nam tu­ris­ti do­la­ze i da nas po to­me po­la­ko pre­po­zna­ju. Onaj ko do­đe da ih vi­di, po­pit će ka­fu, ru­ča­ti ili pre­spa­va­ti, os­ta­vi­ti pa­re i ta­ko se ra­zvi­ja tu­ri­zam. Tu­ris­ti za­do­vo­ljni, a i mi. Još kad za­vrši­mo os­ta­la is­ko­pa­va­nja, po­se­bno ova na Bu­ni, on­da će­mo ima­ti još bo­ga­ti­ju po­nu­du.” – prof. dr. En­ve­r Ima­mo­vic za SAN Dnevne novine, 26.11.2008

3 comments:

Kolega said...

Hajmo zene, bogatija ponuda kesa, zileta, besplatnih prospekata u zamjenu za 10KM! Propade turizam inace, nece nas svijet imati po cemu prepoznat.

Neregistrirani said...

I profesor ima svoju cijenu:

"Za male novce (i par dana medijske slave) će historičar i filozof biti u službi čovjeka koji bez trunke srama gradi zdanja od pokradenih radničkih dionica."

http://www.magazinplus.eu/viewpage.php?subaction=showfull&id=1231877093&archive=&start_from=&ucat=96&page_id=2&

dagoberhr said...

ajmo prodat što se prodat dade, tako to bilo i tu kod nas (RH) dok nisu počeli rasprodavat u praom smislu riječi sve živo ...