Sunday 17 February 2008

ETERNAL SUNSHINE OF THE SPOTLESS MIND

Danas citam komentar potpredsjednika Federacije Mirsada Kebe kojim na svom blogu odgovara na pitanja (citaj kritike) vezana za piramide, i gdje izmedju ostalog kaze:
Vidio sam da je to djelo ljudskih ruku ali ja nikad nisam rekao da su to piramide.“

Ali ako pogledate sljedeci video, za koji je link postavljen na stranicama piramidiotizma 22.05.2007 (napomena: tekst objavljen na web stranici se razlikuje od izjave na videu), gosp. Kebo ne samo da vec u prvoj recenici kaze “bosanske piramide", nego dalje izjavljuje da su to “originalne bosanske piramide” (39sec).

U produzetku je izjava za medije sa videa (sami pocetak), a dalje poslusajte o podrsci Osmanagicu, Bosnicu, sirenju pozitivnog imidza…

“Pa mogu vam reci da mi je ovo prva posjeta bosanskim piramidama i da sam shvatio nekoliko stvari koje su bitne, ne samo za moju licnu spoznaju, ne samo za Visoko nego i za Bosnu i Hercegovinu. Ja sam istinski dobio za sebe dokaze da je ovo djelo ljudskih ruku i na ovoj funkciji koju obnasam, zajedno sa svojom kolegicom, potrudicu se da vlasti Federacije podrze istrazivanja, tragove koje je ostavila smisljena aktivnost inteligentnih bica i ljudi.
Trece moram reci da su ovo bosanske piramide, mislim da one nemaju mnogo… zapravo imaju sve piramide vezu zato sto su piramide, ali one su originalne bosanske i mozda ce se vremenom odgojiti jedna nova generacija arheologa, mozda ce ta istrazivanja trajati vise stoljeca i dokazati se da su zapravo odavde posle neke nove civilizacije koje su u nekom vremenu nestale. U svakom slucaju piramide su naucni, drustveni i ekonomski izazov za Bosnu i Hercegovinu. Oni koji ih negiraju mislim da imaju neke limite i ja im zelim da ih se sto prije oslobode. s druge strane... ovaj... ovo nije nesto sto je izmisljeno, nesto sto ima jednokratnu vrijednost, da ima ne bih dosao ovdje…


Sta da kazem… mozda da gosp. Kebo objavi prilog u rubrici “Iz mog ugla” na temu “Visekratna vrijednost piramida (made in Bosnia) s aspekta *da nije takva ne bih dosao ovdje*”.

No comments: