Thursday 14 February 2008

BREAKING NEWS - USKORO PRVE VELIKE INVESTICIJE U VISOCKU DOLINU SMIJEHA


VISOKO, 14 Februar 2008 (BeeeNA) – Kontinuirano predstavljanje projekta ulaganja u Visocku Dolinu Smijeha vec je pobudilo ogroman interes investitora iz cijelog svijeta. Kako doznajemo na adresu Fondacije Para i Karavana svakodnevno stizu desetine pisama namjere, medju kojima je i nekoliko vrlo ozbiljnih ponuda. Izdvajamo sadrzaj jednog takvog pisma:

“Postovani gospodine Sam,
Dozvolite da se predstavim, ja sam general Joe Donza iz Nigerije, ali sada zivim u Liberiji. Jako sam zainteresovan da investiram u Vasu zemlju, moja familija je upravo naslijedila jednu od najvecih naftnih platformi u Africi. Investirao bih oko US$60,000,000 {60 miliona americkih dolara}, jedini uvijet je da se novac investira u pozitivan projekt. Molim Vas posaljite mi vise detalja, a zanimali bi me i odgovori na sljedeca pitanja:
{1} Vase reference i dosadasnje iskustvo kao menadzera i istrazivaca?
{2} U koje od tih 5-6 brda u Dolini Smijeha se najvise isplati investirati?
{3} Da li imate gotovu studiju o isplativosti investicije?
{4} Mozete li preporuciti odvjetnika koji bi napravio sve ugovore na volonterskoj bazi?
{5} Spreman sam uloziti i vise od 60 miliona dolara, imate li u planu nove projekte?
U ocekivanju Vaseg brzog odgovora srdacno Vas pozdravljam,
General Joe Donza.”


“Sasvim je razumljiv i ocekivan interes investitora. Ovo je ipak prvi veliki pozitivni projekt od samog pocetka jer se bavi istrazivanjem kako da postanemo najveci laughing-stock na svijetu, a ne strasnim temama kojima se bave drugi bh. istrazivaci i nasi sjajni umjetnici”, izjavio je Semir O. za nasu agenciju i dodao da je za generala Donzu vec pripremio studiju koja pokazuje isplativost tako velike investicije. Studija sadrzi analizu projekta primjenom najsuvremenijeg uredjaja koji biljezi reakcije na rubriku "Iz mog ugla" i rezultate za svakog posjetioca pri ulasku i izlasku iz Doline Smijeha, i metode slucajnog uzorka sa prezentacija, kao i osobne reference i znanstvene radove Semira O. kojima se rijetko koji istrazivac na svijetu moze pohvaliti.

2 comments:

Anonymous said...

Lea, genijalna si, ja cu osobno poslati email Semiru da te pozove da se ukljucis u njegov "multi-pseudo-naucno-arheo- new age-alter" karavanu da im svojim humorom doprineses istrazivanju doline smijeha.

lea said...

Svakodnevna putovanja, hvala, ali bolje ipak da pises da prime Izmu, njegov naucni pristup bi ipak puno vise doprinijeo istrazivanju. No, svejedno, javi ako odgovore. :D